Chcete vrátiť alebo reklamovať tovar? Žiadny problém! Stačí postupovať podľa jednoduchých krokov.
1. Ako vrátiť tovar?
- Zabaľte tovar – Uistite sa, že je v pôvodnom stave, nepoužitý a so všetkým príslušenstvom.
- Vyplňte formulár – Stiahnite si v spodnej časti tejto stránky formulár na odstúpenie od zmluvy, vyplňte ho, vložte do balíka a sken odošlite na e-mail objednavky@motokomplex.sk.
- Odošlite alebo prineste balík:
- Odošlite ho na našu adresu: Motokomplex, Kragujevská 3931/39, 010 01 Žilina
- Alebo ho prineste osobne.
- Dôležité: Balík nikdy neposielajte na dobierku – nebude prevzatý.
- Počkajte na spracovanie – Po doručení balíka vás budeme do 14 dní informovať o riešení situácie.
2. Ako reklamovať tovar?
- Vyplňte formulár – Stiahnite si v spodnej časti tejto stránky Reklamačný protokol, vyplňte ho:
- Popíšte problém – Pri kontaktovaní uveďte podrobnosti o závade a priložte fotodokumentáciu, ak je to možné.
- Vyplnený protokol vložte do balíka a sken odošlite na e-mail objednavky@motokomplex.sk.
- Odošlite alebo prineste balík:
- Odošlite ho na našu adresu: Motokomplex, Kragujevská 3931/39, 010 01 Žilina
- Alebo ho prineste osobne.
- Dôležité: Balík nikdy neposielajte na dobierku – nebude prevzatý.
- Po vybavení reklamácie vás budeme informovať o ďalšom postupe – oprava, výmena alebo vrátenie peňazí.
Nie ste si istý?
Ak si nie ste istí, ako postupovať, kontaktujte nás na tel. čísle 0910 352 171 – radi vám poradíme! 😊