🎁  Poteš svojho blízkeho originálnym darčekovým poukazom Motokomplex a nevymýšľaj koleso 😀 

Vrátenie a Reklamácia tovaru

Chcete vrátiť alebo reklamovať tovar? Žiadny problém! Stačí postupovať podľa jednoduchých krokov.

 

1. Ako vrátiť tovar?

  • Zabaľte tovar – Uistite sa, že je v pôvodnom stave, nepoužitý a so všetkým príslušenstvom.
  • Vyplňte formulár – Stiahnite si v spodnej časti tejto stránky formulár na odstúpenie od zmluvy, vyplňte ho, vložte do balíka a sken odošlite na e-mail objednavky@motokomplex.sk.
  • Odošlite alebo prineste balík:
    • Odošlite ho na našu adresu: Motokomplex, Kragujevská 3931/39, 010 01 Žilina 
    • Alebo ho prineste osobne.
  • Dôležité: Balík nikdy neposielajte na dobierku – nebude prevzatý.
  • Počkajte na spracovanie – Po doručení balíka vás budeme do 14 dní informovať o riešení situácie.

2. Ako reklamovať tovar?

  • Vyplňte formulár – Stiahnite si v spodnej časti tejto stránky Reklamačný protokol, vyplňte ho:
    • Popíšte problém – Pri kontaktovaní uveďte podrobnosti o závade a priložte fotodokumentáciu, ak je to možné.
  • Vyplnený protokol vložte do balíka a sken odošlite na e-mail objednavky@motokomplex.sk.
  • Odošlite alebo prineste balík:
    • Odošlite ho na našu adresu: Motokomplex, Kragujevská 3931/39, 010 01 Žilina 
    • Alebo ho prineste osobne.
  • Dôležité: Balík nikdy neposielajte na dobierku – nebude prevzatý.
  • Po vybavení reklamácie vás budeme informovať o ďalšom postupe – oprava, výmena alebo vrátenie peňazí.

Nie ste si istý?

Ak si nie ste istí, ako postupovať, kontaktujte nás na tel. čísle 0910 352 171 – radi vám poradíme! 😊

0 produktů k porovnání PorovnávanieZobraziť porovnanie